Sinema ve İnsan Kaynakları



                                                          Sinema ve İnsan Kaynakları

Önceden Sinemia kartı dönemlerinde ayda 3'den fazla film izlemek için sinemaya giderdim. Benim gibi totalde 2600'den fazla film izlemiş birisi şuan en son hangi filme gittim hatırlamıyorum bile. 




Tahminen 5 seneden fazla olmuştur ki corona muhabbeti çıkalı zaten 4 seneyi geçti. 


Evde 65 inç tv, mor perdeler ve puff yastıkla kendi sinema odami kurdum. Açıkçası vizyon tarihine bakılınca da sinema için heveslendiren film göremiyorum. 


Bir tek 2024 eylül'de vizyona girecek Beter Böcek 2 için belki sinemaya giderim. 


Peki bunun IK ile ne alakası var.


Hepiniz Nokia'nin batiş hikayesini biliyordur. Günümüzde sadece benim için değil millet içinde filmi sinemada izleme devrinin bittiği yerde birgün Nokia, Sinema gibi Apple'da bitebilir. 


Ezcümle değişen koşullarda kendi şirketiniz için Stratejik ve Sürdürülebilir IK Planlamasi yapmazsaniz üzülürüm. 


Saygılarımla 

iKMania 




0 comments: