Elendin Çık


Mülakatta Elenme Nedenleri

 

Elendin Çık 

 

Mülakat, her 2 taraf açısından basit görünen en zor süreçtir. Her canlı elbet bir gün mülakatta elenmenin tadına bakacaktir. Şuana kadar masanın hangi tarafında olursanız olun az sonra sayacağım mülakattan elenme nedenlerini belki ilk kez duymuş olabilirsiniz. 

 

Mülakattan elenme nedenleri;

 

- Seni sevmedim süt oğlan. Babani da sevmezdim zaten nedeniyle.

 

- Disc Kişilik Envanteri nedeniyle 

 

- Assessment center ve assessment sınavları nedeniyle.

 

- Case study ve grup mülakatı nedeniyle. 

 

- İngilizce mülakat nedeniyle. 

 

- Deneyim yetersizliği nedeniyle. 

 

- Özgüvensizlik nedeniyle. 

 

Yukarida saydıklarım anlaşılır nedenler. 

 

Peki ya size,

 

- Özellikle İstanbuldaki IK'larin adayın burcu nedeniyle elediğini,

 

- Bir adayi sırf motorcu diye ve motor kullanıyor diye elediklerini. 

 

- Bir Kadin IK müdürünün eski sevgilisi iş başvurusunda bulundu diye ve eski sevgilisini elediğini söylesem. 

 

İşini hakkıyla yapanlara lafım yok ama sırf adayın burcu nedeniyle mülakattan eleme noktasına işler geldiyse vah halimize. 

 

Gerçi ülke nüfusu 90 milyona yaklaştığı ve giderek kalite de Hindistana yaklaştığımız için seni sevmedim süt oğlan babanı da sevmezdim zaten gibi nedenlerle aday elenmesine şaşırmıyorum. 

 

Saygılarımla, 

iKMania 


 


0 comments: